reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Zúbrik

Marcel Zúbrik

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Otec, manžel, programátor, lezec, lukostrelec a večný chlapec, hľadajúci harmóniu medzi krásnou prírodou a modernou technológiou.Mám svoju Tvorivú dieľňu, v ktorej sa venujem napríklad svojmu Lezeckému denníku a JaMLin-ovi.A samozrejme: I am a living, thinking entity that was created in the sea of information. Zoznam autorových rubrík:  SoftwareDokonalá stránkaKronika tulákaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

e-government v praxi alebo polícia berie vo veľkom

Marcel Zúbrik

e-government v praxi alebo polícia berie vo veľkom

Tak ako každé iné ráno, aj to dnešné prichádzam skontrolovať svoje produkty, pozrieť záujem o ich prezentáciu, poštu a ďalšie bežné veci. Zisťujem však, že prezentácia je nefunkčná. Akoby to nestačilo, netuším, kde sú moje produkty a údaje klientov, kto s nimi čo robí. Netuším, čo sa deje.

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Posledný lístok do binárneho neba

Marcel Zúbrik

Posledný lístok do binárneho neba

Je to takmer 6 mesiacov, odo dňa, kedy sa už neprebudil. Bola to smutná chvíľa. Neopúšťal som ho - zostávala nádej. Nedá sa predsa zabudnúť. Sprevádzal ma už od skončenia školy. Pomohol mi naučiť sa veľa nových vecí, získať prvú prácu a zarobiť si prvé vlastné peniaze, no i tvoriť doma pre seba a blízkych. 7 ťažkých rokov bol nápomocný mne aj mojim blízkym. Mal nezanedbateľný vplyv na smer nielen môjho a nie iba pracovného života. Ďakujem.

  • 24. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 876x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu